DomůPartnerský prodej

Partnerský prodej

 

Abychom vám mohli nabídnout širší sortiment, můžete u nás nově zakoupit zboží v rámci Partnerského prodeje.

O čem je Partnerský program?

Na Guttashop.cz objednáte a veškeré ostatní procesy (potvrzení objednávky, informace o skladové zásobě a doručení, reklamace, záruční podmínky, apod.) už komunikujete přímo s našim ověřeným partnerem.

Zboží je expedováno přímo ze skladu našeho partnera, což znamená, že není možné kombinovat standardní zboží z eshopu Guttashop.cz společně se zbožím partnerského prodejce.

Jak probíhá platba zboží?

Úhradu zboží v současné chvíli umožňujeme pouze na dobírku a nebo převodem z účtu po obdržení zálohové faktury přímo od našeho Partnera. Do budoucna se můžete těšit na další možnosti plateb.

Jak poznám zboží zahrnuté v Partnerském prodeji?

Zboží Partnera je označeno modrým štítkem „Partnerský prodej“, dále při pokusu o kombinování zboží se vám zobrazí výrazné upozornění, které vás informuje o tom, že tato kombinace není možná.

Kdy dostanu zboží?

V rámci Partnerského prodeje nabízíme zboží, které má náš partner stadnardně skladem. Nejpozději do 3 - 5 pracovních dnů by tak mělo být u vás doma.

Potřebuji zboží reklamovat, na koho se obrátit?

O celou vaši objednávku, tedy i případnou reklamaci, se stará přímo Partner, který je také prodejcem uvedeným na účetním dokladu (veškeré zákonné i prodloužené smluvní záruky garantuje Partner). V rámci potvrzené objednávky obdržíte telefonní i e-mailový kontakt, nemůže se tak stát, že byste si byli bezradní s tím, na koho se obrátit.

Zajímají mě obsáhlejší informace.

V tom případě se obraťte na pracovníky Tegola Bohemia: objednavky@tegola.cz a nebo volejte zákaznický servis na tel. + 420 724 288 808. Můžete také navštívit www stránky Partnera.


Slevové kupony a výprodeje !
Bližší informace o zpracování osobních údajů
Přihlásit
Představujeme
Uživatelské jméno:
Heslo: